maandag 11 augustus 2008

Deze blog gaat door op www.ozowiezo.nl/blog

Hallo allemaal,

Sinds gisteren is mijn blog verhuisd naar een nieuw adres:
http://www.ozowiezo.nl/blog
Ik heb m meteen ook maar in een ander jasje gegoten en alvast gevuld met heel veel content!

Waarom?
Als ondernemer met een creatief bedrijf én als moeder van een ondernemende peuter (met nummer 2 op komst) kom ik regelmatig op (virtuele) vondsten die ik graag wil delen. Van handige tips & tricks tot 'gewoon mooie' plaatjes en filmpjes, van prachtige peuterfeestjurken tot de ideale crèchetraktatie, van business- tot borstvoedingstips, van inspirerende beelden tot (af en toe) mijn eigen ups en downs als ondernemer/moeder en natuurlijk de nieuwste nieuwtjes van Ozowiezo.
Uiteraard ook veel aandacht voor alles wat er te koop is op internet: links naar schattige kraamcadeautjes, mooie stoffen, eigenzinnige handgemaakte produkten en handige dingen om je leven nèt wat makkelijker te maken.

Kortom: fresh pics, flicks and tricks for parents & kids. Met iedere week een paar verse posts!
En voor de mensen met een chronisch tijdgebrek en/of een ellenlange, onoverzichtelijke lijst bookmarks: je kunt een RSSfeed nemen op onze blog...!

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden, dus commentaar is meer dan welkom...
Benieuwd? Klik hier en... veel plezier!

Geen opmerkingen: