vrijdag 6 juli 2007

Waarom in godsnaam nog een blog?

Ja, goeie vraag, waarom zou IK ook nog eens een blog gaan starten?
Ik heb het al druk genoeg, ik zit vaker dan me lief is achter de computer, en bovendien: de wereld zit echt niet te wachten op deze blog. Toch?

Inderdaad. Dus waarom dan toch?
Om een beetje bij te kunnen houden wat er allemaal gebeurd met Ozowiezo.
Niet per se voor een ander (al vind ik het leuk dat je meekijkt!), maar vooral voor mezelf.

Ons bedrijf bestaat nu alweer een half jaar en die maanden zijn voorbij gevlogen.
Ik heb mezelf uitgevonden als ondernemer, met vallen en opstaan, en dat is work-in-progress. Het bevalt me goed, ondanks de drukte.

Ik wil blijven leren, en word nu gedwongen om dat dan ook inderdaad te doen.
Grafisch ontwerpen is mijn vak en mijn passie, maar daar komt dankzij Ozowiezo ook bij: marketing (ouderwetse, zoekmachine-, guerilla- en zo nog wat varianten), copywriting, produkt-ontwikkeling, naam-ontwikkeling, het reilen en zeilen van de kinderspullenbranche, POS, tipping points, long tails enzovoorts.

Op deze blog dus (hopelijk) regelmatig updates over mijn ontwikkeling als ondernemer.
Commentaar (liefst opbouwend!) wordt door mij zeer op prijs gesteld.
Een kick-in-the-ass als je vind dat ik iets dom aanpak, het wiel opnieuw zit uit te vinden, de grootste fout van mijn leven maak... maar graag ook een welgemeend compliment als ik het goed aanpak.

Geen opmerkingen: